FAQ: Najczęściej zadawane pytania

FAQ: Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie.

 

  1. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu importmania.pl ?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 519-667-074.

  2. Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe ?
     
    Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem".

    Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:
    • imię i nazwisko adresata
    • dokładny adres wraz z kodem pocztowym
    • numer telefonu do kontaktu mi. z kurierem
    • nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów
    • adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego)
    • opcjonalnie dane miejsca dostarczenia np. nazwa firmy
    • opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP
    Przygotuj te informację, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: sklep@importmania.pl.

  3. Gdzie znajdę numer przesyłki ?

    Numer znajdziesz po zalogowaniu się na swoim koncie, w sekcji: Moje konto > Historia zamówienia.
    Numer zostanie także wysłany automatycznie na adres email podany przy składaniu zamówienia, zarówno przez nas, w momencie przygotowania paczki, oraz dodatkowo od firmy kurierskiej, gdy paczka trafi już do magazynu kuriera.

  4. Gdzie można sprawdzić status przesyłki firmy kurierskiej ?

    Po kliknięciu w numer listu przewozowego zostaniemy przeniesieni do strony monitorowania paczki.
     
    Bezpośredni link do strony z monitorowaniem przesyłek to:
    http://www.siodemka.com/monitoring-przesyle
      
  5. Otrzymałem email z numerem paczki, ale status na stronie informuje, że takiej paczki nie ma, czy moja paczka została wysłana ?

    Tak, dzieje się tak ponieważ korzystając z systemu informatycznego ,możemy udostępnić Państwu numer paczki szybciej niż paczkę podejmie z naszego magazynu kurier. Jeżeli otrzymali Państwo numer przesyłki, oznacza to, że została przekazana do pakowania i nadania, jeżeli jest przed godziną 12:00, zostanie wysłana tego samego dnia (roboczego), jeśli po godzinie 12:00 zostanie wysłana następnego dnia (roboczego).

    Jeżeli Twoja paczka została wysłana kurierem DPD, link z maila nie będzie działał poprawnie, sprawdź status paczki wg. punktu 4.
        
  6. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?

    Przesyłki wysyłane są usługą 7 Standard, a więc z doręczeniem paczki następnego dnia roboczego, natomiast bez dodatkowych usług jakimi są osobno płatne: awizacja telefoniczna, oraz zastrzeżenie godzinowe doręczenia. Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

    Szczegóły dot. usługi Standard 7 znajdą Państwo na stronie www.siodemka.com, można także skorzystać z tel. 022 7777777 (ogólnopolska informacja telefoniczna)
     
  7. Mam problem z zakupionym towarem, gdzie uzyskam pomoc ?

    Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są objęte gwarancją. Jeżeli masz problem z  zadzwoń do nas, rozwiążemy problem telefonicznie, a jeżeli nie będzie to możliwe kliknij w ten link: serwis.

  8. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

    Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie ZWROT TOWARU

  9. W jakich godzinach realizowane są zamówienia złożone w sklepie ?

    Jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00 w dniu roboczym, a przesyłka opłacona lub wybrana przesyłka za pobraniem, zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 oraz opłacone po tej godzinie, realizowane są w następnym dniu roboczym.

  10. W jakim banku posiadacie konto i kiedy księgowane są wpłaty ?

    Posiadamy konto w mbanku czyli BRE Bank S.A.
    Wszelkie dane dotyczące konta znajdują się na stronie o firmie.
    Wpłaty z rachunków banku mBank oraz Multibank księgowane są natychmiast, pozostałe przelewy księgowane są w następujących godzinach: 12:00, 15:00, 18:00 (pn-pt). Zamówienie opłacane przelewem, wysyłany są tylko po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.

  11. Ile trwa dostawa towaru ?

    Wysyłamy firmą kurierską, a więc dostawa jest w 24h (dni robocze) od zaksięgowania wpłaty lub wybrania opcji za pobraniem pod warunkiem, że zamówienie zostanie opłacone lub zadeklarowane jako za pobraniem (płatne przy odbiorze) do godziny 12:00 (zamówienia przyjęte po tej godzinie wysyłane są w kolejny dzień roboczy).

  12. Czy towar dostępny jest od "ręki" ?

    Tak, raz z informację jaka ilość towaru znajduje się w naszych magazynach Jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu pojawia się informacja o przybliżonej dacie realizacji wysyłki, lub informacja o prowadzonej przedsprzedaży (w takiej sytacji mamy zaplanowaną dostawę, a klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów) Zawsze jednak jest to wyraźnie zaznaczone. Może zdarzyć także

    Jeżeli towar nie jest dostępny, przycisk „Dodaj do koszyka” pozostaje nieaktywny. Możesz wówczas pozostać swój adres email, system wyśle do Ciebie powiadomienie gdy pojawi się nowa dostawa.

    Ważne: Jeżeli chcesz odebrać towar osobiście, złóż zamówienie i wybierz jako formę dostawy jako odbiór osobisty w Koszalinie (0 zł), za zamówienie zapłacisz gotówką w naszym biurze. Nasz magazyn znajduje się w innym miejscu niż biuro, dlatego złożenie zamówienia przed odbiorem osobistym jest konieczne abyśmy mogli się przygotować i dostarczyć Twoje zamówienie do biura, gdzie szybko je odbierzesz.
     
  13. Gdzie znajdę dane Państwa firmy ?

    Wszystkie dane rejestracyjne, kontaktowe, numery konta bankowego etc. znajdują się w sekcji "kontakt".

  14. Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona ?

    Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko, natomiast zabezpieczamy Państwa w następujący sposób. Każda paczka wychodząca z importmania.pl, ubezpieczona jest do wartości 5000 zł, ważne jest aby został spisany protokół szkodowy przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską Siódemka S.A tel. 022 7777777 - na spisanie protokołu masz 7 dni.

    Aby nie pominąć tego ważnego elementu, każda paczka oklejana jest tzw. taśmą bezpieczeństwa z instrukcją co zrobić w takim przypadku. Widnieje na niej napis: "TAŚMA BEZPIECZEŃSTWA !!! UWAGA !!! SPRAWDŹ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI KURIERA! W RAZIE USZKODZEŃ LUB BRAKÓW SPISZ PROTOKÓŁ".

    Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

    Po spisaniu protokołu wejdź na stronę www.reklamacjekurier.pl i zapoznaj się z procedurą składania reklamacji.

    Regulamin firmy kurierskiej:
    http://siodemka.com/files/Dokumenty_do_pobrania_PDF/regulamin.pdf

  15. W opisie przedmiotu jest informacja o certyfikacie CE, dlaczego go nie otrzymałem ?

    Zgodnie z informacją na UOKiK:
    http://www.uokik.gov.pl/faq2.php#faq430

    "Czy deklaracja zgodności zawsze musi być udostępniona konsumentowi?
    Nie. Obowiązek załączania deklaracji zgodności dotyczy tylko niektórych grup wyrobów.
    Deklaracja zgodności jest, co do zasady, przechowywana przez producenta i przedstawiana na żądanie organów nadzoru rynku w trakcie kontroli. Nie ma wówczas obowiązku okazywania jej konsumentom przy sprzedaży. Do wyrobów, do których nie dołącza się deklaracji zgodności należą m.in. urządzenia ciśnieniowe, sprzęt ochrony indywidualnej (np. kaski rowerowe, okulary słoneczne, ochronne ubranie robocze), wyposażenie morskie, sprzęt elektryczny (sprzęt RTV i AGD itp.)."

    Oznaczenia CE znajdują się na produktach, organem kontroli certyfikatów CE jest Izba Celna w Polsce.

  16. Jak zostanie zapakowana moja przesyłka ?

    Wszystkie produkty pakowane są w firmowe bezpieczne opakowania, dodatkowo zabezpieczamy je foliopakiem oraz oklejamy taśmą bezpieczeństwa z napisem: "TAŚMA BEZPIECZEŃSTWA !!! UWAGA !!! SPRAWDŹ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI KURIERA! W RAZIE USZKODZEŃ LUB BRAKÓW SPISZ PROTOKÓŁ".



    Delikatne przedmioty pakowane są dodatkowo w koperty powietrze lub/i kartony, oraz wysyłane z opcją "ostrożnie" oraz "góra".
    Dodatkowo wszystkie paczki są ubezpieczone do kwoty 5000 zł.

  17. Nie otrzymałem Polskiej instrukcji obsługi, skąd mogę ją uzyskać ?

    Instrukcje dostępne są do pobrania z naszej strony, dział: instrukcje.


  18. Mam problem z wykonaną płatnością kartą lub inną płatnością wykonaną przez PayU.

    Skontaktuj się z operatorem płatności - firmą PayU S.A. Formularz kontaktowy znajduje się tutaj.

  19. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne ?

    W wyjątkowych okolicznościach jest taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki (najczęściej jest to kurier DPD). Istnieje także możliwość zamówienia towaru z odbiorem osobistym w Koszalinie (ul. Lniana 4, 75-213 Koszalin), i podstawienie własnej firmy kurierskiej (po wcześniejszym uzgodnieniu daty odbioru paczki).

  20. Gdzie znajdę cennik wysyłek ?

    Dostępny jest na tej stronie.

  21. Jak mogę skontaktować się z serwisem ? Jak złożyć reklamację ?

    Kontakt telefoniczny z serwisem: 94 315 60 70.
    Kontakt mailowy z serwisem: serwis@importmania.pl.
    Opis procedury reklamacyjnej znajduje się na tej stronie.

  22. Jak wygląda proces zakupu w systemie ratalnym mBank raty?

    Proces zakupu w systemie ratalnym mBank RATY możemy podzielić na kilka etapów
    - Złożenie zamówienia w sklepie i wybranie formy płatności mBank RATY
    - Wypełnienie wniosku kredytowego
    - Analiza zdolności kredytowej Klienta i decyzja kredytowa
    - Akceptacja umowy w serwisie transakcyjnym lub podpisanie umowy podczas wizyty kuriera
    - Przelew środków na konto Sprzedawcy
    - Realizacja zamówienia

    Dodatkowe informację na stronie banku: http://www.mbank.pl/kredyty/mbank-raty/index.html#tabs=1
    Jeżeli chcesz uzyskać dodatkowe informację dotyczące oferty mRaty zadzwoń pod numer 801 300 800.

  23. Jak długo trwa analiza zdolności kredytowej Klienta i uruchomienie kredytu ?

    Dla Klientów mBanku posiadających "ofertę dla Ciebie", czas w którym podejmowana jest decyzja kredytowa to 15-30 minut. środki z kredytu zostaną uruchomione po akceptacji umowy kredytowej w serwisie transakcyjnym mBanku.

    Dla Klientów mBanku, którym umowę dostarcza kurier cały proces może trwać ok 3-4 dni. W tym czasie Kurier dostarczy umowę i przekaże ją do mBanku.

    Dla Klientów zewnętrznych, którzy muszą przedstawić dokumenty cały proces zajmuje około 7 dni. W tym czasie Kurier dostarczy umowę i odbierze wymagane dokumenty a następnie przekaże je do mBanku.

    Jeżeli chcesz uzyskać dodatkowe informację dotyczące oferty mRaty zadzwoń pod numer 801 300 800.

  24. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty ?

    Oczywiście, na etapie realizacji zamówienia, wybierz tylko fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie, FV wystawienie są automatycznie poprzez system obsługujący sklep.
    Drukowaną FV zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem. Jeżeli chcesz otrzymać dokument szybciej w każdej chwili możesz samodzielnie pobrać FV ze swojego panelu klienta, logując na swoim koncie klienta do sekcji "Zamówienia > Zrealizowane zamówienia". Wybierając konkretne zamówienie uzyskasz dostęp do FV w wersji elektronicznej PDF.

  25. Mam prośbę do realizacji mojego zamówienia (np. 1 zamówienie 2 faktury), lub uwagi dla kuriera. Jak mam je przekazać ?

    W tym celu dopisz swoją prośbę w uwadze do osoby realizującej Twoje zamówienie.
    Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." etc.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję (zamknij komunikat)