Stojak na ulotki - wypożyczyć czy kupić własny?

2014-09-11

Podstawą sukcesu firmy jest dobra reklama. Bez niej w czasach, gdy każda branża to ogromna konkurencja, tylko przebicie się do świadomości odbiorcy może prowadzić do zwiększenia zainteresowania prezentowaną ofertą. Przygotowanie ulotek, folderów czy prospektów to dopiero początek. Po zgromadzeniu materiałów promocyjnych należy je wyeksponować. Należy zrobić to z dbałością o szczegóły, gdyż właśnie od formy przekazania potencjalnym klientom swojej oferty w dużym stopniu zależy, czy zechcą z niej skorzystać. W tym celu warto wyposażyć się w stojaki, na których umieścimy ulotki reklamujące naszą firmę, czasopisma branżowe i tym podobne produkty. Taki stojak może nam w przyszłości posłużyć również w trakcie wyjazdu na targi, gdzie będziemy chcieli zaprezentować ofertę firmy. W związku z mnogością zastosowań pojawia się pytanie ? czy warto zakupić stojak na własność, czy może skorzystać z możliwości jego wynajęcia?

Stojaki reklamowe szansą na nowych klientów

Wykorzystując stojak reklamowy, koniecznie wysokiej jakości, stabilny, w sposób ciekawy prezentujący ofertę naszej firmy, możemy wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Profesjonalna prezentacja produktu jest podstawą marketingu. Nawet najciekawsza i najbardziej atrakcyjna oferta pokazana niedbale, nie zachęci nikogo do spojrzenia na nią, ba, może wręcz odtrącić. Dlatego tak ważne jest, by wybierając stojak postawić na markowe rozwiązania. W swojej ofercie posiadamy produkty firmy Redbox, będące synonimem stabilności i wysokiej jakości ? takie też polecamy każdemu, kto stawia na profesjonalizm na każdym polu prowadzonych działań.

Gdy nabędziemy stojak, postanowimy posłużyć się nim do prezentacji ulotek reklamujących naszą firmę, zadbajmy, by stanął on w miejscu przyciągającym uwagę. Klient chętniej sięgnie po folder jeśli nie będzie musiał się po niego schylać, przeciskać. Musi być łatwo dostępny, najlepiej znajdować się na wysokości oczu. Dobrym pomysłem jest umieszczenie stojaka w poczekalni, recepcji, na korytarzu ? miejscu, które mija każdy goszczący w naszej firmie, najlepiej takim, gdzie musi przystać, choćby na chwilę. W przypadku chęci prezentacji naszych produktów i usług na targach, zadbajmy, by nasza oferta znalazła się w miejscu często uczęszczanym, jednak nie hamowała ruchu, co mogłoby prowadzić do irytacji i chęci ominięcia przeszkody.

Zakup stojaka reklamowego to doskonała inwestycja

Jak widzimy, stojaki na czasopisma czy ulotki mają wiele zastosowań. Mogą być wykorzystane w siedzibie firmy, tuż przed wejściem do budynku, na targach promocyjnych. W związku z ciągłym zapotrzebowaniem na nie, warto rozważyć ich zakup. Istnieją wprawdzie firmy, które wypożyczają tego typu produkty, jednak szereg zastosowań sprawia, że warto wejść w ich posiadanie. Szczególnie, że ceny zakupu, które znajdą Państwo w naszym sklepie, są niemal identyczne, jak opłaty pobierane za wypożyczenie. Może się okazać, że odpowiednio dobrany stojak będzie jedną z najlepszych inwestycji - atrakcyjna prezentacja treści reklamowych przyciągnie nowych klientów, a więc jego zakup zwróci się w krótkim czasie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję (zamknij komunikat)
pixel