2014-09-11

Stojaki reklamowe – dlaczego warto je kupić dla firmy?

Twoja firma jeszcze nie zaistniała w świadomości klientów? Wciąż zastanawiasz się, jaką formę reklamy wybraći na jaki marketing postawić?

Współczesny rynek oferuje rozmaite formy promocji produktów. Za pomocą odpowiedniej reklamy możesz budować wizerunek firmy, docierać do nowych klientów i zatrzymać na dłużej tych, którzy już Ci zaufali. W ostateczności przekłada się to na zyski Twojej działalności. Jeżeli chcesz osiągnąć sukces w swojej branży, musisz dobrze przemyśleć strategię marketingową.

Książki

Reklama offline – czy wciąż jest skuteczna?

Podstawą sukcesu firmy jest dobra reklama. W czasach dużej konkurencji w każdej branży tylko przebicie się do świadomości klienta może prowadzić do zwiększenia zainteresowania prezentowaną ofertą. Dzisiaj większość firm stawia na reklamy internetowe i szuka swoich odbiorców w sieci. Czy to oznacza, że standardowa reklama offline przestała być już skuteczna i nie przynosi efektów? Nie skreślaj do końca tej formy reklamy. Billboardy w zależności od lokalizacji wciąż przyciągają szeroką publiczność, podobnie jak np. reklamy w środkach transportu publicznego.

Przymierzając się do promocji swojej firmy, musisz być świadomy, że czekają Cię niemałe wydatki. Można jednak na początek zainwestować w tańsze formy reklamy. Najprostsze będzie wydrukowanie ulotek, broszur i innych materiałów promocyjnych. Musisz jednak zadbać o to, by nie były to kolejne ulotki, które wylądują w koszu. Interesujący pomysł i ciekawa forma wykonania to dobry początek. Kolejny krok to właściwa ekspozycja materiałów promocyjnych. Od niej w dużym stopniu zależy to, czy klienci zechcą zapoznać się z ofertą Twojej firmy. I tutaj przydadzą się stojaki reklamowe.

Stojak na ulotki

Stojak na ulotki – odpowiednia prezentacja materiałów promocyjnych

Profesjonalna prezentacja produktu to podstawa marketingu. Nawet najciekawsza i najbardziej atrakcyjna oferta pokazana niedbale, nie zachęci klientów do zapoznania się z nią.

Stojaki reklamowe to produkt, który właściwie eksponuje materiały reklamowe – ulotki, broszury, czasopisma i foldery. Stojaki mogą być wykonane z rozmaitych materiałów, np. aluminium, drewna, tektury lub metalu. Różnią się wyglądem, ale łączy je to, że każdy stojak na ulotki posiada kieszenie, w których umieszcza się materiały reklamowe. Dzięki temu oferta, którą chcesz zaprezentować klientowi, jest uporządkowana i przyciąga uwagę.

Jakie są zalety stojaków reklamowych?

- Mogą zostać wykorzystane przez firmy różnych branż i ustawione niemal w każdej przestrzeni – na targach i konferencjach, przy recepcjach lub w gabinetach. Stojaki o trwalszej konstrukcji znakomicie sprawdzą się również podczas wydarzeń w plenerze.

- Koszt produkcji stojaka na ulotki, jak i samych ulotek jest niewielki w porównaniu z innymi formami promocji.

- Stojaki reklamowemożna wykorzystywać wielokrotnie, a umieszczane w nich foldery reklamowe zmieniają się w zależności od potrzeb.

- Stojaki reklamowe wykonane są z trwałych i odpornych materiałów.

- Stojaki reklamowe mają nowoczesny design. Może znaleźć się na nich logo firmy, przyciągająca uwagę kolorystyka oraz wzory.

- Stojaki reklamowe możesz w łatwy sposób zamówić w naszym sklepie importmania.pl.

Stojak na ulotki

Gdzie ustawić stojak na broszury, ulotki i inne materiały promocyjne?

Stojak reklamowy służy do prezentacji materiałów o Twojej firmie i oferowanych produktach. Zadbaj o to, by stanął w miejscu przyciągającym uwagę. Klient chętniej sięgnie po folder reklamowy, gdy nie będzie musiał się po niego schylać i przeciskać. Materiały reklamowe powinny być łatwo dostępne i znajdować się na wysokości oczu osób potencjalnie zainteresowanych ofertą. Dobrym pomysłem jest umieszczenie stojaka w poczekalni, recepcji lub na korytarzu. Wyeksponuj go w miejscu, które mija każda osoba odwiedzająca firmę. Jeżeli jesteś stałym wystawcą branżowych targów i konferencji, stojak reklamowy powinien być obowiązkowym wyposażeniem Twojego stoiska.

Wielkim plusem stojaków reklamowych jest ich mobilność, dlatego mogą stanąć właściwie wszędzie i zostać wykorzystane niemal przez wszystkie branże. Restauracja, gabinet kosmetyczny, centrum handlowe to tylko niektóre przykłady miejsc, gdzie natkniesz się na stojaki reklamowe. Ich popularność wciąż jest duża. Wiele osób decyduje się na ich zakup, a następnie używa do promocji firmy, poinformowania klientów o ciekawej ofercie lub innych interesujących działaniach branżowych. Ty też postaw na tę formę reklamy!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję (zamknij komunikat)
pixel